Hieronder vind je een antwoord op veelgestelde vragen. Toch niet gevonden wat je zocht ? Neem contact en stel uw vraag.
- Hoe kan ik betalen ? Welke betaalmogelijkheden heb ik?
- Hoe weet ik dat mijn bestelling is aanvaard?
- Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
- Kan ik veilig betalen?
- Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is?
- Mijn bestelling is onvolledig bezorgd. Wat nu?
- Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
- Garantie
Hoe kan ik betalen ? Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Je kunt bij D&J consulting veilig online betalen. Je kunt kiezen voor verschillende betaalmethoden:
- Mastercard/ Visacard
- iDeal
- Bancontact/MisterCash
- bankoverschrijving
Vind je het niet prettig om online te betalen, kies dan voor afhalen na afspraak in ons kantoor en betaal je bestelling wanneer je deze komt ophalen.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is aanvaard?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail
Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Om te weten waar uw bestelling zich bevindt mag u altijd contact nemen met onze klantendienst (D&J Consulting (+32)(0)11698361
Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?
Nee, wij rekenen geen extra kosten voor de verschillende online betaalmethoden.
Kan ik veilig betalen?
Ja, je kunt bij ons veilig online betalen. Pagina’s waarop persoonsgegevens getoond of ingevuld moeten worden, zijn beveiligd met een SSL-certificaat (HTTPS).
Vind je het niet prettig om online te betalen, kies dan voor afhalen na afspraak op ons kantoor en betaal je bestelling wanneer je deze komt ophalen.
Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is?
Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze mail niet ontvangen? Mogelijk is de e-mail in je ongewenste mail beland.
Kun je de e-mail nog steeds niet vinden, neem dan rustig contact met onze klantendienst (+32)(0)11698361
Mijn bestelling is onvolledig bezorgd. Wat nu?
D & J Consulting streeft naar een hoge productkwaliteit. Toch kan het voorkomen dat een bestelling bij ontvangst onvolledig geleverd is. Neem in dat geval contact op (+32)(0)11698361
Hoe neem ik contact op met de klantenservice?
Als je contact wil opnemen met onze Klantenservice telefoneer je op (+32)(0)11698361 (BE) of +31/403046199 (NL) . Of je kunt dit formulier gebruiken.
Garantie
Wij hanteren de wettelijke garantie voor electrische apparaten en deze bedraagt 2 jaar.